marți, 30 septembrie 2014

DIY/TUTORIAL FELICITARE ZIUA MULȚUMIRII „CU MULȚUMIRE!”

Dragii mei, aceasta este o felicitare de toamnă și care poate fi dăruită și unui bărbat.


De ce am avut nevoie:

- un carton maro de 16 x 23 cm pentru baza felicitării
- două cartoane imprimate pe care le-am „ajutat” puțin cu tuș distress pentru a le „învechi” puțin
- două cartoane mov, unul de 6 x 15 și altul de 7 x 13 cm
- un carton bej de 6,5 x 12,5 cm 
- două cartoane albe, unul de 11 x 15,5 cm și altul de 10 x 10,5 cm
- carton alb și maro din care am tăiat câteva cercuri, cele maro mai mari puțin decât cele albe
- creioane acuarelabile în culori de toamnă, un penson și apă
- 3 nasturi maro mici
- bandă dublu-adezivă


Începem:

Pe cele 3 cercuri albe am desenat ceva elemente de toamnă, frunze și ghinde. Le-am colorat cu ajutorul creioanelor și pensonului în mai multe straturi, lăsând culoarea să se usuce după fiecare aplicare.


Am lipit aceste cercuri pe cele maro, iar cartonul imprimat și cel bej le-am lipit pe cele două mov.
Am aranjat totul pe felicitare și am lipit.



Dar rezultatul nu m-a convins de tot... așa că am dezlipit cu grijă să nu stric baza felicitării și am creat puțin mai mult contrast cu ajutorul unui carton alb, am scris cu un creion acuarelabil pe care l-am folosit în desen (ca să fie în ton cu toate) Cu mulțumire și am terminat cu cei 3 nasturi!

N-am uitat nici interiorul. Un carton imprimat și „învechit” cu același tuș distress verde și un carton alb pe care am desenat iar niște frunze l-au înfrumusețat de minune.

Acuma da! Îmi place și mie!!!


Tu cee părere ai? Ai face felicitarea aceasta? Ai dărui-o cuiva?? Lasă un comentariu, dă like pe pagina de Facebook sau adaugă pin-urile de pe Pinterest.

Mulțumesc mult că ai ajuns până la finalul acestui post. 

Îți doresc ce e mai bun în acestă zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu