marți, 10 noiembrie 2015

TUTORIAL FELICITARE DE CRĂCIUN, SERIA „Sărbători! & Fericite!”

        
       Am început repetițiile de cântări pentru Crăciun la biserică, felicitările sunt în curs de desfășurare încă de luna trecută, în casă ascultăm colinde în week-end-uri, și ieri am văzut la mine în bloc un brad împodobit!!! Ce mai, am intrat în spiritul Crăciunului din plin!!!

        Dar mai important decât sărbătoarea în sine a Crăciunului este să știm pe Cine sărbătorim de Crăciun. Domnul Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu, a venit pe pământ ca să trăiască „în pielea noastră” și să ne arate cum merită viața asta trăită. Dar scopul Lui principal nu a fost acesta, ci ceea ce Și-a dorit cel mai mult a fost să ne împace cu Dumnezeu Tatăl. Pentru că păcatul nostru, păcatul meu și al tău, ne-a făcut dușmani ai lui Dumnezeu. Ne-a despărțit de El pentru eternitate, chiar dacă Dumnezeu nu a vrut și nu vrea asta... dar nici nu vrea păcatul în apropierea Lui... 
        Numai că singurul mod în care se poate îndepărta păcatul e prin moarte... a mea și a ta. Și ĂSTA a fost scopul principal pentru care a venit Domnul Isus, să moară în locul meu și în locul tău, pentru ca în final eu și tu să putem să avem posibilitatea unei alegeri: să continuăm să fim despărțiți de El sau NU...
        Și asta sărbătorim, de fapt, de Crăciun. Venirea Celui care a adus posibilitatea eliberării!!


        Și de asta am ales această felicitare ca prima din Seria pe care o inițiez acum:


         Seria se numește „Sărbători! & Fericite!” pentru că vă doresc din toată inima ca aceste sărbători să fie și unele fericite pentru voi (știm deja că nu totdeauna e așa). 

          Va fi o serie de șapte felicitări, una în fiecare marți începând de azi și până marți 22 decembrie. Sper din toată inima să puteți să le reproduceți sau să vă folosească de inspirație.


Așadar, De ce am avut nevoie pentru această primă felicitare:

           - un carton roșu de 16 x 23 cm pentru baza felicitării
           - două cartoane albe, unul de 15 x 9 cm și celălalt de 13,5 x 9 cm
           - hârtie aurie
           - un set de matrițe rotunde și altul de matrițe rotunde ondulate
           - ștampilă (sau imagine imprimată) cu scena Nașterii
           - șablon design uniform (al meu e unul cu multe săgeți alineate de la Teresa Collins)
           - un folder de embossare cu stele, fulgi, puncte... ceva discret dar să dea valoare fundalului
           - panglică roșie cu auriu, tipică Crăciunului, un nasture mai mare auriu
           - tuș negru și roșu, silicon lichid, bandă dublu-adezivă


      Începem:

             Am început cu tot ce presupunea folosirea tușului. Mai întâi, pe o bucată mai lungă de carton alb am folosit șablonul cu tușul roșu. Cu un burete deja destinat culorii acesteia am aplicat tușul prin șablon pe cartonul alb. Te sfătuiesc să folosești ceva mănuși dacă nu vrei ca mâinile să-ți rămână colorate. Ceva bandă cu un lipici mai slab (tip hârtie japoneză) te va ajuta să menții toate „straturile” la locul lor.


        A urmat ștampila cu scena Nașterii. Asta e una din cele mai bune investiții ale mele de pe Blitsy, pentru că am impresia că o voi folosi destul de mult! Pe un carton alb destul de mare cât să îl cuprindă matrița cu care aveam de gând să îl tai am ștampilat imaginea mea în negru. Atunci când ștampila e nouă, e bine să o folosești de câteva ori pe o bucată de hârtie oarecare pentru că nu va ștampila bine de la început (asta se vede în colțul dreapta sus al imaginii).



        Următorul pas a fost tot ce ținea de presa mea de matrițe Big Shot. Am tăiat un cerc din imaginea Nașterii și apoi un altul, de data asta ondulat, din hârtia aurie. Cartonul alb de 15 x 9 cm l-am embossat cu folderul Starry Night de la Sizzix.


          Am tăiat cartonul cu săgețile roșii pe care l-am făcut mai devreme în fâșii de în jur de 1,5 cm pe care le-am lipit de-a lungul cartonului embossat. Am obținut astfel un panou de 15 x 10,5 cm.


              A urmat panglica. De-a lungul fâșiei roșii am lipit o bucată de panglică destul de lungă cât să fie fixată cu bandă scotch pe spate în ambele capete. Am folosit bandă dublu adezivă doar într-un punct pe partea din față ca să ma asigur ca nu se mișcă. Cu ajutorul siliconului lichid am format o fundă din altă bucată de panglică pe care am lipit-o în colțul de sus stânga a panoului. Nasturele auriu a întregit imaginea.


          Cercul cu imaginea Nașterii a fost lipit peste cercul auriu ondulat și împreună au ajuns pe panoul principal. Tot acest panou l-am lipit pe baza felicitării cu bandă dublu-adezivă.


      Și cum și partea din interiorul felicitării merită atenție, pe panoul de 13,5 x 9 cm am lipit o altă panglică roșie și am lăsat cât mai mult loc pentru propriul mesaj, ținând cont că în exterior nu este nimic scris.

      Iată rezultatul final:


          Sper că ți-a plăcut această felicitare și că te va inspira pentru propriile felicitări. Și sper că-ți place și noua serie pentru Crăciun pe care o propun. E cam devreme, dar de ce să nu intrăm deja în spiritul Crăciunului?? ;)

             Ne vedem marțea viitoare cu Seria „Sărbători! & Fericite!” Multe binecuvântări!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu