marți, 8 decembrie 2015

TUTORIAL FELICITARE SCENA NAȘTERII, Seria „Sărbători! & Fericite!”

         Dragii mei, bine ați venit la a cincea felicitare din Seria „Sărbători! & Fericite!”.


         Astăzi o felicitare foarte ușor de făcut și cu puține materiale:

Tutorial Felicitare Handmade Sărbători, Crăciun

         De ce am avut nevoie:

          - un carton galben-auriu de 23 x 16 cm pentru baza felicitării
        - un carton albastru de 11 x 15,5 cm și unul galben-auriu (al meu are și ceva luciu/sclipici prin el) de 10,5 x 15 cm
         - o matriță cu scena Nașterii (eu o am de pe Blitsy, de la Die'Sire) sau un șablon după care să poți tăia scena
         - o stea cu sclipici (eu am lipit sclipici pe o bucată de hârtie și apoi am tăiat stelele cu un capsator)
         - paiete în formă de stele de diferite culori
         - bandă dublu-adezivă și silicon lichid


         Începem:

         Matrița mea are o mărime de 15 x 15 cm, dar cum felicitările mele toate au aceeași mărime, m-am concentrat pe scena centrală. Poate în curând îmi iau inima în dinți și fac și o felicitare care să facă dreptate matriței, așa cum a fost gândită ea. Dar acum am trecut prin presa de matrițe cartonul auriu de 10,5 x 15, poziționându-l exact în mijlocul matriței, cât să cuprindă bine scena centrală.
        
         Trebuie să vorbesc aici de un pas foarte important pentru cum a fost concepută această matriță. După ce este trecută prin presa de matrițe, forma tăiată, fără a fi scoasă din matriță, se mai trece odată, dar cu un cauciuc din acela foarte moale (ce ia forma fiecărui detaliu de pe matriță) și rezistent la tăiere. Se vor scoate astfel în evidență detaliile fețelor și altele prezente în design. Cum eu nu am acest super-cauciuc, am improvizat și am folosit un mouse-pad vechi pe care l-am tăiat la mărimea presei. Mouse-pad-ul ăsta arată cam rău și urât, de asta nu veți găsi poze cu el aici :D.


         Forma obținută am lipit-o pe cartonul albastru. În locul stelei lăsate de matriță am lipit steaua cu sclipici făcută de mine și pe ici-colo paiete-stele de culoare aurie și albastră. Tot panoul obținut l-am lipit pe baza felicitării și am încheiat încă un proiect!! :)

         Iată rezultatul final:

Tutorial felicitare handmade Crăciun

         Mulțumesc pentru că ai ajuns până la finalul acestui post. Tare mi-ar place să văd ce îți iese din mâini folosind ideea aceasta.

          Îți doresc fericire de sărbători!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu